Re: Otrzymywanie wolnych metali

Autor: Bartosz Grzegorowski <chemik87_at_gmail.com>
Data: Thu 15 Jan 2009 - 08:34:05 MET

nie tylko w Polsce tworzy sie takie rzeczy "bez sensu"
zainteresowanych odsylam http://www.theodoregray.com/PeriodicTableDisplay/

natomiast wiedzy jak widze na temat izolacji tych pierwiastkow na grupie
brak, wszak latwiej projekt spisac na straty, stwierdzic ze jest bezsensowny
niz pomoc w jakis sposob w jego realizacji.
Pozostaje nam dalej meczyc sie wlasnymi srodkami