Re: Otrzymywanie wolnych metali

Autor: Tomasz Pluciński <tomek_at_chem.univ.gda.pl>
Data: Wed 14 Jan 2009 - 11:32:12 MET

Temat pojawił się już kiedyś. Ambitne, ale moim zdaniem - wysiłek jest
nieproporcjonalnie wielki. Także myślę, że dobre zdjęcia byłyby
wystarczające. Ale trudno wyperswadować ambcję, bo to także ma urok. A do
zdjęć oraz całego ZNAKOMITEGO opracowania odsyłam do
http://www.seilnacht.com/index.htm szukaj: Periodensystem. Ale warto
przejrzeć całosć: mi się bardzo podoba!
tpluciński