Re: Magnetyt

Autor: Krzysztof Mazurek <kmazurek660_at_wp.pl>
Data: Tue 02 Sep 2008 - 19:17:53 MET DST

> Po co ? Zważ że magnetyt to tlenek mieszany. Więc co Chcesz tak naprawdę
> otrzymać ? Możesz pisać na prywatnym jeśli Czujesz się skrępowany na
> ogólnym, mam jako takie pojęcie o fizyce.
>
> Pozdrawiam
> MdG

To prawda że to tlenek mieszany ale mozna selektywnie wyodrębnic z niego
taka sol która nie bedzie rozpuszczalna np. siarczan nitrozylu.

Smaczny Agent 007 oraz Meryl Streep w kinowej
adaptacji fenomenu Broadway'u.
MAMMA MIA! - genialny musical z przebojami ABBY - w kinach!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fmamma-mia.html&sid=471