badanie

Autor: Krzysztof Mazurek <kmazurek660_at_wp.pl>
Data: Sun 24 Aug 2008 - 12:42:06 MET DST

Jeszcze jedno .faktycznie osad złota jest cieżki i szybko opada pod
warunkiem że roztwór jest mocno rozcienczony.przy znacznym zageszczeniu
tworzy sie dosyc zwarta zawiesina .Ja sprawdzam to w ten sposób ze
odrobine osadu trzymam na palcu przez pewien czas az do wyschniecia
.Jezeli przyjmuje zabarwienie pomarańczowo rude lub pomarańczowe uznaję
że jest to złoto,ale nie wiem czy jest to miarodajne chociaz niby skóra
jest substancja organiczna i powinna redukować podobnie jak wegiel .sam
nie wiem ,może jestem w błedzie

pozdrawiam k

Skorzystaj z darmowego dostępu do Internetu - sprawdź wifi.wp.pl
Kliknij: http://klik.wp.pl/?adr=www.wifi.wp.pl&sid=463