Re: osad z³ota

Autor: Krzysztof Mazurek <kmazurek660_at_wp.pl>
Data: Sat 23 Aug 2008 - 14:36:32 MET DST

Dnia 23-08-2008 o godz. 11:58 MdG napisa³(a):
> W zwi±zku z tym sam mam pytanie. Podczas roztwarzania ¿elaza w
> rozcieñczonych kwasach, nawet ¿elaza czystego, w proszku którymi kiedy¶
> redukowa³em niektóre aminy, pojawia siê zapach co¶ jakby siarkowodoru. Czy
> mo¿liwe jest ¿e zwi±zki siarki i fosforu które s± w zupe³nie ¶ladowych
> ilo¶ciach w ¿elazie, s± tak dobrze wyczuwalne ? Czy mo¿e odpowiedzi nale¿y
> szukaæ gdzie indziej ?
>
> Pozdrawiam
> MdG
> witam

My¶lê ¿e to dosyæ proste ¿elazo zawsze jest zasiarczone i choæby
minimalne ilo¶ci ¶rodowiska kwasowego daj± efekt siarkowodoru .Co wiecej
nawet przy okazji redukcji ¿elaza cynkiem równiez poczujesz siarkowodór
chocia¿ teoretycznie powinno ono byc czyste

Pozdrawiam k

Skorzystaj z darmowego dostêpu do Internetu - sprawd¼ wifi.wp.pl
Kliknij: http://klik.wp.pl/?adr=www.wifi.wp.pl&sid=463