reaktywne cząstki tlenu

Autor: Anna Spławska <asplawska_at_wp.pl>
Data: Thu 19 Jun 2008 - 20:56:59 MET DST

Mam prośbę, czy moglibyście mi napisać jakie posiadają własności i do
czego wykorzystuje się : jon nadtlenkowy, rodnikoanion tlenu, rodnik
nadtlenkowy,dwurodnik tlenu(?)(zapisane jest O(3P)), anion nadtlenkowy i
jeszcze O(1D)- nawet nie wiem jak nazwać ten rodzaj tlenu.
Dziękuję za pomoc

Wystartuj z siłą bolidu w wyścigu o kombinezon i czapkę
ROBERTA KUBICY! Rusza wielka aukcja charytatywna,
sprawdź więcej:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Faukcje7368578.html&sid=387