Odp: zapytanie

Autor: Krzysztof Mazurek <kmazurek660_at_wp.pl>
Data: Thu 19 Jun 2008 - 16:39:09 MET DST

Dnia 19-06-2008 o godz. 16:12 chemka@interia.pl napisał(a):
> Witam,
> czy ktoś z uczestników listy może mi poradzić, w jaki sposób szukać pracy
> po doktoracie z technologii chemicznej? Na jakich stronach można znaleść
> oferty staży podoktorskich?
> Dziękuję za wszelkie informacje i rady.

> Sprawdz, czy jestes lepszy, niz Leo!
> kliknij >>> http://link.interia.pl/f1e2f
Jeżeli ty jesteś po doktoracie to ja jestem chuński tort czekoladowy .
Najpierw naucz się poprawnie pisać

Już 28 czerwca 2008 r. odbędzie się wielkie wydarzenie muzyczne
"May B Kraków" - Muzyczne Wydarzenie Krakowa -
Wielki show Celine Dion na Krakowskich Bloniach!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fceline_dion.html&sid=392"