tworzywa cd

Autor: emilslaczka <emilslaczka_at_tlen.pl>
Data: Tue 15 Apr 2008 - 14:41:34 MET DST

witam ponownie

dzięki za odpowiedzi
co do rurki to jest to rurka stalowa - po zalaniu bedzie w niej wiercony otwór w który wprowadzany jest jakis chyba stalowy czpień.

>Rzeczywiście - elastyczny poliuretan o wysokiej gęstości byłby bardzo
>dobry. Można go bardzo łatwo otrzymać z gotowych tzw. systemów
>surowcowych. Wszystko co będzie potrzeba - poza ciekłymi składnikami -
>to naczynko do wymieszania oraz mieszadło - i to wszystko w temp.
>pokojowej. Po utwardzeniu (kilka minut) nie ma mowy o kruchości itp.

o to by chyba rozwiązało by mój problem. można by tylko dowiedzieć się coś
o tych płynnych składnikach ? dokładnie co to jest i czy i gdzie można nabyć je w małych ilościach
bo mam napelnić jedynie 1-2 tulejki.

pozdrowionka