RE: Rozpuszczalność tworzyw sztucznych?

Autor: Spektrochem, PL <spektrochem_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 14:03:32 MET DST

>Czy może mnie ktos podpowiedzieć gdzie mogę znależć jakiekolwiek
>mateiały na temat rozpuszczalności tworzyw sztucznych: rodzajów
>rozpuszczalnikow dla danego tworzywa sztucznego, wykresów
> rozpuszczalności?

Książki do przetwórstwa tworzyw sztucznych, caaała masa m.in. Puszyńskiego,
Pielichowskiego,skrypty uczelniane politechniczne oraz google. Jest bardzo
dużo na stronach uczelni materiałów do ćwiczeń z tworzyw, a także na AGH o
ile dobrze pamiętam jest film z rozpuszczalności niektórych tworzyw w
określonych rozpuszczalnikach.
No i oczywiście zapraszam do biblioteki Spektrochemu

A. Pałasz, Spektrochem; OBR Farb, Klejów i Polimerów,
Tel. 015 822 45 22, 015 822 45 89, www.spektrochem.com