Re: Åšwiecenie napoju

Autor: MdG <degrey_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 10:50:37 MET DST

> ....Z tego co PISaliście gwałtowna desorpcja
> stanie
> ------------------------------
> Czyżbyś był zwolennikiem Parweniuszy i Siermięgów?
> Nie sądzę. Myślę, że raczej uważasz ich za Paranoików i Schizofreników.
> pzdrw
> sp

Znaczy ... ujmę to bardziej całościowo, nie trzeba chyba należeć ani do
jednego zbioru ani do drugiego żeby wiedzieć że w pierwszych sekundach
zawsze rozpuści się polewa bo zawsze się rozpuszcza. Po czym odsłoni się to
co pod polewą ... wiemy że nigdy nie było to coś dorównującego reklamie, z
reguły skład chemiczny jest mocno niepewny, a i szorstkość powierzchni
sprawia że gaz szybciej czy później desorbuje.

Pozdrawiam

MdG