Re: Odp: Przetwarzanie tworzyw sztucznych

Autor: Maciej Połyga <fungi_at_interia.pl>
Data: Mon 31 Mar 2008 - 20:23:25 MET DST

Witam,

W dniu 31 marca 2008 dotarła do mnie następująca wiadomość:

> Nie jestem ekspertem, ale może spróbować spienić jakiś poliuretan z
> zadaną gęstością i elastycznością.

Cześć Hubert! Serdecznie pozdrawiam i odpowiadam:

Rzeczywiście - elastyczny poliuretan o wysokiej gęstości byłby bardzo
dobry. Można go bardzo łatwo otrzymać z gotowych tzw. systemów
surowcowych. Wszystko co będzie potrzeba - poza ciekłymi składnikami -
to naczynko do wymieszania oraz mieszadło - i to wszystko w temp.
pokojowej. Po utwardzeniu (kilka minut) nie ma mowy o kruchości itp.

> Pzdr.,
> Hubert

Maciej Połyga
Polski sukces na miare Jozina z Bazin!