Re: Przetwarzanie tworzyw sztucznych

Autor: SBKch <cdaction_at_gazeta.pl>
Data: Mon 31 Mar 2008 - 17:24:26 MET DST

emilslaczka pisze:
> Witam Grupowiczów

> [...]
Zajrzyj do książek Stefana Sękowskiego - tam jest dokładnie opisana
(nawet dla warunków domowych) de- i polimeryzacja.
Aha i możesz je znaleźć w bibliotece, lub prościej - ściągnąć z
internetu :P (z tego co pamiętam to była jedna o tworzywach, także w
innych - Ciekawe doświadczenia I lub II było coś o tym).

Pozdrawiam
SBKch