Re: Złoto

Autor: Kazimierz Warmiński <kazimierz.warminski_at_uwm.edu.pl>
Data: Tue 25 Mar 2008 - 10:35:10 MET

> Dane ciekawe ale nie do końca.Wszystkie układy waża 246 kg .W firmie
> rafinacyjnej ze 100 układów można odzyskac ok 1 grama złota i prawie
> tyle samo palladu.Cały problem to czas oczekiwania na rafinację ok 15 16
> tygodni .To dla mnie nie do przyjęcia poniewaz co 2 tygodnie mam 20 tys
> układów i nie mam zaufania do firm rafinacyjnych w których odzyskiwanie
> metali odbywa sie przez 4 miesiace.

To jak nie masz zaufania, to kup licencję na odzysk złota za 1 mln Euro,
wybuduj fabryczkę, za drugi milion, albo dwa, potem płać za odpady i emisje
do powietrza i do dzieła :) Nie da sie takich ilosci przerabiac w garażu, a
po za tym jest to nielegalne. Trzeba spełnić wiele wymogów formalnych.

kazik