RE: analiza termiczna

Autor: Artur Palasz <spektrochem_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 22 Mar 2008 - 16:44:39 MET

>witam!
>Bardzo prosze o przesłanie informacji na temat metod analizy termicznej
oraz ich >zastosowaniu w badaniach właściwości niektórych substancji..
>z góry dziekuję i pozdrawiam

Troche Kolego za ogólnie chcesz uzyskać informacje, ..pewnych substancji,
analize termiczną można wykorzystywać w wielu dziedzinach. Nie da się tak
bardzo uogólnić. Ja pracowałem metodami na DSC oznaczania temperatury
zeszklenia, wyznaczania przemian termicznych w żywicach, stopnia
uscieciowania epoksydów metodami analizy termicznej - różnicowej
kalorymetrii skaningowej (DSC) wiec w tym zakresie jeżeli Cie coś
interesuje, zapraszam do mailowania

Artur Pałasz

OBR Farb, Klejów i Polimerów SPEKTROCHEM