Złoto

Autor: Krzysztof Mazurek <kmazurek660_at_wp.pl>
Data: Thu 20 Mar 2008 - 23:30:43 MET

Witam

Mam 20 tysięcy układów scalonych.Jak mam postępować by odzyskać z nich
złoto.Układy sa wylutowane maja tylko te nóżki.Słyszałem że można by to
najpierw potraktować roztworem NaOH wypłukac i do wody królewskiej ale
jakiej i co dalej to już nie wiem .

pozdrawiam krzysiek

Dnia 20-03-2008 o godz. 22:36 <faranski@poczta.onet.pl> napisał(a):
> Cóż, są dwie szkoły:
> - albo nie ma złota;
> - albo stężenie złota jest bardzo, bardzo niskie ...,
>
> Spróbuj jeszcze zakwasić .., tak do pH 2-3 ...,
> Osad Au przy przedmuchiwaniu (bełkotka lub płuczka Dreshla) gazowym SO2
> wyskakuje dość szybko ..,
> Jeśli to nic nie da, to zacznij się zastanawiać - gdzie mogłeś "zgubić"
> złoto ..,
>
> Roman

Paryż od 459 zł, Barcelona od 625 zł, Ateny od 799 zł.
Sprawdź najnowsze promocje - Kliknij:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fsamoloty.wp.pl%2Fpromocje%2F&sid=277