Re: naukowcy i piwo

Autor: Krzysztof Mazurek <kmazurek660_at_wp.pl>
Data: Thu 20 Mar 2008 - 22:05:26 MET

Witam

Przedmuchiwanie SO2 nic nie daje .Przedmuchuję roztwór już 3 godziny i
nie widac żadnego osadu.
I co w tej sytuacji? Wcześniej zadałem do roztworu FeSo4 nic Potem Na2
So3 zrobił się czerwony potem fioletowy ,potem przedmuchiwałem SO2 i
dalej nic
.Co jest grane

Krzysiek

Ciało kobiety dojrzałej na zdjęciach.