Re: odzyskiwanie platyny

Autor: <faranski_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 07 Mar 2008 - 19:17:00 MET

Przy całej sympatii ...,
Po pierwsze nie jest to temat na publiczną dyskusję ...,
Po drugie - w obszernych fragmentach wszelkie rzeczowe dane stanowią
tajemnicę państwową, w interesie Państwa będącego właścicielem złoża ...,
Sam w 1984 roku podpisywałem zobowiązanie (Ministerstwo Spraw Wewnętrznych)
o zachowaniu w tajemnicy wszystkich danych, jakie pozyskam w pracach
badawczych nad złożami złota i platynowców oraz technologiami ich odzysku,
Zresztą deklarację zobowiązującą mnie do nieujawniania danych prac
badawczych bez wiedzy i zgody KGHM "Polska Miedź" podpisałem również po raz
wtóry w grudniu 2001 r..,
Dane, które podałem w poprzednim mailu były przeze mnie publikowane w r.
1986 w referacie - materiały PAN, Zeszyt Komisji Mineralurgii ..,
na co w swoim czasie dostałem zgodę ..., więc nie naruszyłem tu "racji
stanu"

Proszę wybaczyć, ale nie będę dalej kontynuował tej dyskusji ....

Ukłony

Roman