odzyskiwanie platyny

Autor: Krzysztof Mazurek <kmazurek660_at_wp.pl>
Data: Thu 06 Mar 2008 - 22:52:24 MET

Witam Pana

Przeczytałem informacje na temat odzyskiwania platynowców na
chemfan.Jestem pod wrażeniem.Obecnie mam problem ,otóz urodziłem się i
mieszkałem 18 lat w Iwinach blisko kopalni Konrad.Mam tam też działkę na
tzw terenie pozalewowym .Kiedyś pękła tam zbiornika osadowego mułu
poflatocyjnego .Ciekawiło mnie zawsze dlaczego nic nie chce tam rosnać
oraz dlaczego ten muł jest taki ciężki .Ostatnio dowiedziałem się że w
tym mule sa między innymi również platynowce.
Zastanawia mnie sposób ich odzyskiwania,moż ktoś ma jakiś pomysł

Poruszająca opowieść o miłości i przyjaźni.
3 nagrody na XXXII FPFF w Gdyni: najlepszy aktor, reżyseria oraz
muzyka - "Wszystko będzie dobrze" już na DVD!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fwszystko_bedzie_dobrze.html&sid=254