RE:

Autor: ksiegowosc spektrochem <spektrochem_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 08 Feb 2008 - 22:31:50 MET

>Czy ktoś z szanownych forumowiczów podpowie mi gdzie, moge znalezc
> jakąś pozycje książkową , lub jakieś powazniejsze publikacje na temat:
> PIGMENTÓW NIEORGANICZNYCH. Prosze o odpowiedz.

Polecam pozycje zagraniczne wydawnictwa Vincentz z Niemiec, a także szereg
publikacji polskich w tym moich.
Jeżeli jest Pan zainteresowany proszę o kontakt, gdyż materiałów nt.
pigmentów nieorganicznych mam całą masę, a nie wiem co Pana interesuje,

Pozdrawiam
Artur Pałasz, Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Farb, Klejów i Polimerów
Spektrochem, www.spektrochem.com