Re: studia podyplomowe-polimery

Autor: marta napora <marta-napora_at_wp.pl>
Data: Sun 16 Dec 2007 - 21:09:01 MET

witam

jestem po technologii chem. specj. technologia skory,
i chcialabym poglebic wiedze odnosnie tworzyw sztucznych. Jak juz
wczesniej wspomnialam zetknelam sie z nimi na studiach (podstawy).

 pozdrawiam

marta

(nia 16-12-2007 o godz. 20:33 MdG napisał(a):
> Z autopsji wiem że jeśli się naprawdę bardzo lubi swoją robotę to w końcu
> się znajdzie tzw. przyjazny grunt. Z gruntowną wiedzą najlepiej zacząć już
> od podstawówki. Ale pewnie to już Masz za sobą ? Po jakiej specjalizacji
> Jesteś ?
>
> Pozdrawiam
> MdG

Fantastyczne książki w rewelacyjnych cenach!
Specjalnie na Święta ceny jakich nie było!
Skorzystaj z niepowtarzalnej oferty cenowej - tylko teraz!!! Kliknij:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fbook.html&sid=140