Re: metaliczne zelazo w platkach sniadaniowych? 235/10A

Autor: Stanisław Popiel <popiels_at_wp.pl>
Data: Wed 21 Nov 2007 - 17:20:12 MET

Silne magnesy mozna wydobyc z uszkodzonych dyskow twardych - moze jakis
serwis komputerowy by takich uzyczyl? :)
ak
Silne i bardzo silne magnesy neodymowe można kupić na prawie każdym większym
bazarze (np na giełdzie samochodowej, a także do niedawna na Stadionie
X-lecia w W-wie. Ceny różne, od kilku złotych do 20 i więcej zł. Sam
kupiłem, żeby wyciągnąć klucze z kanalizacji. Zwykłe magnesy nie podnosiły
kluczy, a klucze tam wpadły i przesunęły się za kolanko (nie było ich
widać). Przy pomocy zwykłych magnesów wykonałem dziesiątki nieudanych prób,
a neodymowy podniósł klucze za pierwszym razem.

sp