jak usunąć akroleinę z gazu obojętnego (np. z powietrza)

Autor: Monika K. Pawelec <monika_katarzyna_at_wp.pl>
Data: Mon 12 Nov 2007 - 13:41:12 MET

Hej,
Jako, że jestem po inżynierii chemicznej, a więc stosunkowo niewiele mam wspólnego z chemią w czystym wydaniu, wyłożyłam się na tej kwestii. Czy potraficie mi pomóc?
Pytanie jest - jak usunąć akroleinę z gazu obojętnego (można założyć, że z powietrza)? Preferowana metoda - absorpcja z reakcją chemiczną (no właśnie, ale z jakim związkiem, co będzie tworzyć, jakieś specyficzne warunki?).
Pewnym wymogiem jest jak najwyższa sprawność procesu.
Pozdrawiam
Monika