Re[2]: stop. utl. w dyskusyjnych pezypadkach

Autor: <hosunius_at_poczta.fm>
Data: Sat 10 Nov 2007 - 13:38:15 MET

Bardzo dziękuję za wyjaśnienia, oczywiście zgodzę się z teorią dot.
stopnia utlenienia. Publikacje, o których wspomniałem znalazłem przez
wpisanie "AsH3 oxidation state" wówczas można znaleźć informacje, że
As jest na III. As należy do półmetali - więc teraz pytanie czy
będzie miał stopień utl. jak metal czy niemetal? Gdzieś wyczytałem
(mało wiarygodne źródło), że półmetale wykazują większe podobieństwo
do metali. Czy może ktoś spotkał się z podobną informacją, albo może
przeciwną? Bardzo proszę o pomoc w tej kwestii i AsH3.

Pozdrawiam serdecznie
GS