Re: Wykrywanie AZOTU w zwiazkach organicznych

Autor: bzunia <bzunia_at_o2.pl>
Data: Sun 04 Nov 2007 - 10:53:00 MET

No to jakby Pani asysten zobaczyla co ja wyprawiam to by chyba mnie z uczelni wywalili:]
A urzadzenie moze i jest gdzies na katedrze ale naprwno by mi go nie udostepnili dla wkrycia sobie azotu w probce leku.. To jest jedna z prob wstepych, pozniej jeszcze siarka.. fluorowce i dalej juz grupy funkcyjne.. Wiec od azotu zaczynam i jakos wyjsc mi nie moze. No ale nic. Zobacze jutro. Pozdrawiam