Re: Kwas trifuolrooctowy

Autor: Witek Mozga <mozga_at_trimen.pl>
Data: Thu 25 Oct 2007 - 14:07:25 MET DST

> Hmmm, do analizy nukleotydów i oligonukleotydów standardową fazą jest może
> nie czysta woda, ale wodny bufor, 0,01M octan trietyloamoniowy.

trietyloamina podobno trwale paskudzi kolumne, ale jesli używana jest tylko do
tego to nie przeszkadza

> Wymywanie
> związków zaczyna się już przy ok. 10% zawartości ACN. Używaliśmy do tego
> rozmaitych kolumn C18 i nigdy nie mieliśmy żadnych problemów, które możnaby
> skojarzyć z takim kolapsem hydrofobowym.

Jakis czas temu dużo o tym czytałem gdy kupowalismy LCMS.
Sporo można przeczytać w katalogach producentów kolumn.
 O tym, że zjawisko istnieje i tyczy sie np. nukleotydów można przeczytać tu:

http://www.sigmaaldrich.com/img/assets/3560/T403056.pdf
http://www.mac-mod.com/tr/00511-tr.html

Może dlatego Wam tak szybko schodziły nukleotydy z kolumny, że już była po
kolapsie :-))

--
Witek Mozga
http://www.trimen.pl/witek/