Re: Kwas trifuolrooctowy

Autor: chemik_chem <chemik_chem_at_o2.pl>
Data: Thu 25 Oct 2007 - 13:48:54 MET DST

Hej

Moze podam wiecej szczegolow,
sposob w jaki tu sie postepuje jest ograniczony tymi cholernymi zasadami GMP,
mianowicie

zazwyczaj robia i kaza tu robic tak,
jezeli cos sie dzieje z kolumna jak np wali sie rozdzielczoasc to oni robia to tak

przez 30 minut przy przeplywie 0.5 ml/min plucza kolumna 100% woda, potem ustawiaja sekwencje ktora nazywaja "shock wash" czyli to co opisalem poprzednie woda z acetonitrylem na przemian, i tak przez okolo 24 minuty

potem kaza kondycjonowac kolumne w takim samym czasie jak analiza (oczywiscie z takim samym gradiendem jak w analizie) , potem "zero" wzorzec i analiza

i na koncu widza ze to wszystko do doopy :-)

smiac mi sie chce z systemu pracy tutaj :-) (nie w Polsce) :-)

moje fazy mobilne - bo moze to inna przyczyna
faza A - 2400 ml woda, 450 ml ACN, 210 ml Tetrahydrofuran, 3 ml TFA
faza B - 450 ml woda, 2400 ml ACN, 210 ml THF , 3 ml TFA

wlasnie zabralem nowa kolumne , w tej chwili jest kondycjonowana , jestem ciekaw co z tego wyjdzie, dam znac po analizie

ale jezeli ma ktos jeszcze jakies rady to chetnie poczytam :-)

Pozdrawiam

Marcin