Re: Re: do chemikow organikow...

Autor: pavlo36 <pavlo36_at_o2.pl>
Data: Wed 24 Oct 2007 - 20:48:11 MET DST

---- Wiadomość Oryginalna ----
Od: Michal Walczak <walczus23@yahoo.com>
Do: "Chemia popularnonaukowa." <chemfan@man.lodz.pl>
Data: 23 października 2007 16:40
Temat: Re: do chemikow organikow...

> Tu akurat sie bardzo mylisz, bo jest juz wiele srodkow
> przeciw lysieniu... Np. Propetia, ktora blokuje szlak
> przemiany testosteronu w dihydrotestosteron oraz kilka
> innych srodkow, co do ktorych potwierdzono skutecznosc
> dzialania (wiekszosc oparta na minoxidilu).
>
> A moze tak mi sie wydaje, bo podobno nadzieja umiera
> ostatnia :D.
>
> Pozdrawiam serdecznie,
>
> Michal

Wiesz, do tej pory `środek na łysienie` to był jakiś szampon lub maść któa po prostu naciągała ludzi. Ale jeśli piszesz, że zrobili jakieś substancje działające na szlak metaboliczny to może w tej sposób da sie wyeliminowac przyczyne. Z tym, że ingerowanie w ukłąd hormonalny jest bardzo niebezpieczne zwłaszcza jak chodzi o testosteron, ważny tak bardzo dla nas :)

Także ja nie byłbym do końca przekonany, lepiej zaakceptowac swoje zmiany :) pozdro