Re: Gliceryna i IUPAC w Polsce

Autor: Sebastian Żywicki <zywicki_at_tz.ar.szczecin.pl>
Data: Thu 18 Oct 2007 - 15:03:32 MET DST

Założę się, że używasz równie skandalicznie błędnych nazw jak "dwutlenek
węgla" i "woda".

Witam Wszystkich i CiebieTomaszu :)
Wczoraj pisząc do Chemfan`u miałem pokusę przytoczenia oksydanu wodoru -
fakt :)
W sprawie gliceryny napisałem nie dla uskarżania się, ale żeby uzyskawszy od
Was jakiś adres, sprawdzić jak jest z kwasem olejowym. Studiując na
Politechnice - używałem tylko terminu "olejowy" - za Panem Kupryszewskim.
Nikt hasła przez 5 lat nie kwestionował. Teraz często spotykam się z
technologami żywności, którzy są terminem zniesmaczeni.
Pozdrawiam
Sebastian