moje eksperymenty w niskich temperaturach

Autor: <michal_at_jastrzebia.pl>
Data: Mon 01 Oct 2007 - 17:31:21 MET DST

Witam szanowne forum !
Chciałem przedstawić kilka moich eksperymentów z ciekłym azotem pod adresem:
http://www.portalnaukowy.edu.pl/kriogenika.htm
i zapytać o pomysły na podobne eksperymenty w niskich temperaturach.
Jeszcze tylko tydzień będę mógł cieszyć się pożyczonym 20 litrowym
naczyniem dewara i chciałbym wykonać możliwie najwięcej doświadczeń.
Będę wdzięczny za wszelkie informacje i ewentualne korekty błędów na stronie.

Pozdrawiam serdecznie
Michał Obrzydziński