Re: uszczelka odporna na temperature

Autor: Michal Sobkowski <msob_at_ibch.poznan.pl>
Data: Thu 06 Sep 2007 - 22:40:34 MET DST

At 22:05 2007-09-06 +0200, Rafał Wróbel wrote:

>Do głowy przychodzą mi jedynie uszczelnienia teflonowe. Ale być może i ono
>nie wytrzyma.

Teflon rozkłada się <350 oC. Są jakieś uszczelniacze do kominków
wytrzymujące kilkaset stopni. Ale 1500? Cienko to widzę. Może coś z
azbestem & Co.?

Niestety pytający, zgodnie z regułą
"jak-zadać-pytanie-żeby-nie-uzyskać-odpowiedzi", nie uznał za stosowne
napisać po prostu co chce osiągnąć, a my mamy niby zgadnąć, czy robi
instalację próżniową czy piec plazmowy. :-)

Michał

PS Uprasza się o cytowanie zgodne z regulaminem listy:
http://chemfan.pg.gda.pl/Powitanie/index.html#Regulamin

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/