Piec muflowy

Autor: Michał Obrzydzinski <michal_at_jastrzebia.pl>
Data: Wed 29 Aug 2007 - 11:38:07 MET DST

Dzień dobry !
Jakiś czas temu zadawałem pytanie odnośnie preparatyki ceramiki nadprzewodzącej, już udało mi się zdobyć dokładny przepis. Teraz poszukuję w miarę taniego piecyka muflowego, w którym mógł bym przeprowadzić wypalanie. Piec musi nagrzewać się do temperatury ok 970 st. C. Może ktoś z szanownych Forumowiczów ma jakiś niepotrzebny piecyk?? albo samą muflę do takiego pieca?? Będę bardzo wdzięczny za informacje.

Pozdrawiam
Michał Obrzydziński
www.portalnaukowy.edu.pl