Egzamin z chemii organicznej

Autor: Mirek Wojnicki <mirus.w_at_gmail.com>
Data: Wed 29 Aug 2007 - 10:42:06 MET DST

Witam wszystkich! Wprawdzie nie jestem pasjonatem chemii, poniekad
dyscyplina ta posrednio mnie dotyczy co zwiazane jest z moim kierunkiem
studiow. egzamin z organicznej w 1 terminie w plecy :( drugi termin sie
zbliza, a ja nie potrafie poradzic sobie z niektórymi zadaniami. podobno
wykładowca na 2 daje bardzo podobne, a czasem takie same..
Prosze was o pomoc :) moze znajdzie sie ktos zyczliwy i da rade rozwiazac te
zadania. z góry dziekuje !
 link do zeskanowanego egzaminu
 http://img259.imageshack.us/my.php?image=skanuj0002ur3.jpg

Pozdrawiam! Mirek