Widma IR - Vogel

Autor: Dominik _ <dkub4_at_wp.pl>
Data: Sat 25 Aug 2007 - 14:45:33 MET DST

Witam,

Mam pytanie dotyczące widm IR, które znajdują się w najnowszym polskim
wydaniu "Preparatyki organicznej" Vogla. Praktycznie na każdym z nich
przy 1600cm^-1 pojawia się wąskie pasmo, które nie jest połączone z
linią absorpcyjną. Co to takiego?
Czy ktoś przyglądał się już bliżej tej książce? Brakuje mi tam ręki
korektora.. pomijając drobne przekręcenia liter, podkreśleń i
niekonsekwencję w nazwach, znalazłem też błąd merytoryczny (w
nazewnictwie związku). To raczej niegroźne przeinaczenia, ale może ktoś
znalazł poważniejsze i zechce uprzedzić?

Pozdrawiam!
Dominik.

Poznaj nowego wybrańca Boga... i jego trzódkę!
Rewelacyjna komedia Evan Wszechmogący w kinach od 24 sierpnia.
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fevanw.html&sid=1270