Odp: Odczynnik: Palladu (II) chlorek

Autor: Mateusz Piksa <matey23_at_wp.pl>
Data: Sat 04 Aug 2007 - 14:17:19 MET DST

Może co do laba... chemia to mój nałóg, i siedze w niej już praktycznie
(bo teoretycznie troche dłużej) od jakiś 4 lat.
Głównie preparatyka organiczna, kiedyś interesowała mnie pirotechnika, i
może dalej interesuje, ale jakoś organika jest dla mnie ciekawsza, a z
pirotechniką nie ma żartów.
Pod tym linkiem: http://malutki.vitnet.pl/viewtopic.php?t=6349
Są zdjęcia mojego laba jak i innych użytkowników forum na którym
moderuje od dłużego czasu. Jest to chyba największe forum o tematyce
chemiczno-pirotechnicznej w Polsce.
Jestem tam pod nickiem: matey23 i pod tym nickiem mam również tam fotki.
W sumie zdjęcia są troche stare, bo wyciąg jaki tam jest na fotkach
dawno nie istnieje, teraz jest kolejny, wiekszy, wydajniejszy i bardziej
profesjonalny wyciąg/dygestorium. Na ścianach też są płyteczki zdobyte
od znajomego ;) Wszystko w sumie moja robota, na wakacjach oprócz
odpoczywania trzeba coś robić ;)
Problem jest w tym, że dopiero ide do liceum i nie wszystko moge zrobić.
Mateusz

Jedni przybyli na Ziemię, by nas zniszczyć. Inni - by nas chronić.
"Transformers" - pełen akcji film Stevena Spielberga
i Michaela Baya w kinach od 17 sierpnia.
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Ftransformers.html&sid=1247