Odczynnik: Palladu (II) chlorek

Autor: spike <kibito_at_wp.pl>
Data: Sat 04 Aug 2007 - 13:19:48 MET DST

Witam!

Chciałbym kupić niewielką ilość Chlorku Palladu (II). Niewielką tzn. 5, max.
10g.
Wiem, że pallad i związki palladu są dosyć drogie i niektórzy nawet próbują,
w celach zarobkowych, odzyskiwać pallad z katalizatorów samochodowych,
jednak mnie interesuje jakość bezw. cz.d.a. lub. cz. Być może posiada ktoś
gotową czerń palladową, było by mi to jeszcze bardziej na rękę. Nieznam się
za bardzo na cenach, wiem tylko, że potrafią być wysokie, jednak bardzo
proszę o podanie przykładowej wartości 5,czy też 10g chlorku palladu,
ostatecznie ile kosztuje najmniejsza dostępna w POCh-u ilość czyli 50g, a
ile czysty pallad, a dokłaniej czerń palladowa ?

Pozdrawiam!
Jacek