Odp: oddam ksiazki

Autor: Mateusz Piksa <matey23_at_wp.pl>
Data: Sat 04 Aug 2007 - 10:34:25 MET DST

Witam,
Jestem młodym (16lat) zapaleńcem chemii ;)
Posiadam własne laboratorium w domu ze sporą ilością odczynników,
około 400pozycji. Głównie siedze z chemii organicznej, aczkolwiek
interesują mnie tez inne dziedziny chemii.
Mieszkam w Mielcu (woj. Podkarpackie) wiec odbiór osobisty nie wchodzi w
gre :( Za wysyłke bym zapłacił. Byłbym bardzo wdzięczny za wysłanie, bo
książki to naprawde bardzo cenna rzecz. Mam ich troche, bo dwie półki, w
tym najnowszego Vogla, Atkinsa, Bielańskiego itp, ale to nie to samo co
stara fachowa literatura.
Jak mówiłem interesuje się głównie chemią organiczną, bardziej już na
poziomie studenckim, głównie barwniki i tworzywa sztuczne.
W tym momenckie współpracuje z dr inż. Arturem Pałaszem w opracowaniu
sposobu ograniczenia wydzielania się formaldehydu z lakierów
fenolowo-formaldehydowych, mocznikowo-formaldehydowych.
Myślę, że moglibyśmy się jakoś dogadać. Byłbym bardzo wdzięczny.
Sedecznie Pozdrawiam,
Mateusz Piksa

Sport, show & sexappeal! Zapraszamy Panie i Panie :)
Mistrzostwa Polski w Siatkówce Plażowej Mężczyzn
Ustka 3-5.08, Łeba 10-12.08, Niechorze FINAŁ 17-19.08 Zobacz:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fplazowa_mezczyzn.html&sid=1233