Re:

Autor: Elżbieta Jeżewska <ejez_at_interia.pl>
Data: Mon 23 Jul 2007 - 13:27:20 MET DST

Porównywałam i czda wypada całkiem nieźle gdyby nie to, że w farmakopei napisane jest, że trzeba zrobić test na bromiany, jodki i bar i ma niebyć tych składników. Z tego wnioskuję, że lepiej nie kupować czda w tym celu. Ale spoko, przegrzebałam katalog Linegal chemicals i znalazłam KBr z opisem Ph. Eur - co oznacza farmakopeję europejską, hurra!! Przy zanieczyszczeniach, których niepowinno być jest napisane complies (czyli zgodne z normą), reszta też się zgadza. Jak zadzwoniłam do nich z pytaniem o dostepność, to za tydzien mogliby sciagnąć i nie pytała mnie o żadne uprawnienia. Oczywiście pokażę to jeszcze naszemu weterynarzowi, bo kto ja jestem zeby o takich rzeczach decydować... ale jak sobie spojrzę na tabelkę z moich ważeń tych opłatków zrobionych w aptece to ehh, szkoda gadać.
zresztą sami możecie zobaczyć sobie ten plik xls
http://www.amcma.pl/kbr.xls
pozdrawiam