Re: KBr

Autor: Elżbieta Jeżewska <ejez_at_interia.pl>
Data: Sat 21 Jul 2007 - 20:28:27 MET DST

tak sie zaaferowałam tym nazewnictwem ze zapomnialam ci odpowiedziec o tych
pastylkach. Lekiem jest tu czysta, żywa sól zapakowana w opłatek apteczny
tzw. kapsułkę skrobiową, którą podaje się domordnie :-)
Znalazłam już aptekę internetową w której 1000 sztuk (na 500 dni) kosztuje
24 zl. Mamy nową wagę w pracy i juz tylko mi brakuje leku. A w aptece przy
okazji trezba bedzie burde zrobić. Oni mogą krzywdę ludziom zrobić!!
pozdrawiam
ELA

Seks i reklama >> Zobacz
>>> http://link.interia.pl/f1ae4