Re: KBr

Autor: Elżbieta Jeżewska <ejez_at_interia.pl>
Data: Sat 21 Jul 2007 - 20:24:13 MET DST

Ano właśnie, nazwa kalium bromatum jakkolwiek byś nie miał racji ze
źródłosłowem jest używana jako nazwa handlowa na potassium bromide - czyli
bromek nie?
Ale, dopoki mi tego nie powie farmaceuta to oczywiście nie mam zamiaru
pakować tego mojemu belkowi do pyska. Wszędzie przy opisie leczenia padaczki
wspomina się o bromku sodu i potasu. Wiec dlatego na bromek jednak
postanowiłam polować.
pozdrawiam

Inspirująca nagosc
Zobacz >>> http://link.interia.pl/f1ade