Re: Pytanie o ceramikę nadprzewodzącą

Autor: Stanisław Popiel <popiels_at_wp.pl>
Data: Wed 20 Jun 2007 - 17:18:33 MET DST

Spróbujcie tu: http://www.isic.waw.pl/index_pl.html
Kiedyś tam wysłałem studenta na konsultacje z zakresu szkliw, udzielili b.
kompetentnych info. i pomogli zaopatrzyć się w odpowidnią literaturę. Ich
kompetencje oceniam wysoko. Tam wiele osób udziela informacji, konsultacji,
w zalezności od dziedziny, o którą pytamy.
sp

http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Ftomb.html&sid=1193