Re: pyły emitowane do atmosfery

Autor: Rafał Wróbel <szybki912_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 May 2007 - 21:25:27 MET DST

----- Original Message -----
From: "behatta" <behatta@o2.pl>
To: "Chemia popularnonaukowa." <chemfan@man.lodz.pl>
Sent: Tuesday, April 10, 2007 1:05 PM
Subject: pyły emitowane do atmosfery

> Cześć
> czy ktoś mógłby mi pomóc w znalezieni informacji na temat pyłów
> emitowanych do atmosfery przez przemysł? Interesują mnie tylko pyły stałe
> (nie mogą to być lotne tlenki typu CO2 lub NxOy).
> Z góry dziękuje
> Beata

Witam.
Być może nakieruje Panią jeśli powiem że ogromne ilości pyłów emitują
głównie huty, spawalnie i inne pokrewne metalurgii sektory przemysłu
ciężkiego. Nie mniej pewnie też udziału ma przemysł budowlany.

Regularnie publikują na ten temat Wojewódzkie Inspektoraty Ochrony
Środowiska w swoich raportach o stanie środowiska. www.google.pl hasło: WIOŚ
lub emisja pyłów.

Pozdrawiam
Rafał W.