Re: srebro

Autor: Magdalena Åšcierska <stuktup_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 24 Apr 2007 - 19:07:44 MET DST

> Być może dłuższe pocieranie �ciereczkš z
> sokiem cytryny, rzeczywi�cie usuwa nalot siarczku - ale jest to skutek
> głównie mechaniczny.

Wy się tu kłócicie a ja zrobiłam eksperyment (na szczęście czasu
zabrakło na czyszczenie srebra przed świętami). Wzięłam pokrywkę
cukiernicy pół przetarłam wacikiem nasączonym sokiem z cytryny drugie
pół pocierałam wacikiem nasączonym wodą w sposób podobny. Po wysuszeniu
dałam do oceny mężowi. Sok z cytryny zadziałał choć nie tak dobrze jak
środki do czyszczenia srebra natomiast mechaniczne usuwanie nie
przyniosło żadnego efektu.
Nie staję po żadnej ze stron - byłam po prostu ciekawa.
Pozdrawiam wszystkich
Magda B.