Re: srebro

Autor: Michael de Greyangel <degrey_at_wp.pl>
Data: Tue 24 Apr 2007 - 14:39:43 MET DST

Tak, niewatpliwie przy Pana zaangazowaniu mozna by ta jalowa dyskusje
prowadzic w nieskonczonosc.

Nigdzie nie wypowiadalem sie ze jestem od czegos specjalista, czasem ludzie
go we mnie znajduja mozliwe ze jest to wywolane jakims kontrastem wiedzy.
Wiec nie wiem gdzie Pan to wyczytal Panie Peszke.

Konczac ... reszta bez komentarza. Panskie dociekanie czy aby wybralem
sluszny zawód, kiedys znajdzie odpowiedz, ale nie teraz.

Pozdrawiam
MdG