Re: srebro

Autor: Jerzy Peszke <j.peszke_at_rocketmail.com>
Data: Tue 24 Apr 2007 - 11:15:29 MET DST

Moznaby te jalowa dyskusje prowadzic jeszcze ruski
rok.
Odnosnik literaturowy mozesz sobie poszukac sam:
vls.icm.edu.pl - wejdz w baze danych elsevier lub
springer.

Szanowny Kolego, co innego nie wiedziec i nie odzywac
sie, co innego siegnac samemu do zrodel a co innego
chwalic sie wlasna niewiedza. Po prostu - nie toleruje
dyletanctwa. Zwlaszcza tu. Jesli ktos ma problem,
prosi o rade, czegos nie rozumie - w porzadku, w koncu
biezemy pieniadze za to aby niesc kaganek oswiaty. Ale
brak wiedzy z dziedziny ktora sie niby zajmujesz .....
Przepraszam, ale czy aby na pewno wybrales dobry
zawod?

Jak to jest - podobno zajmujesz sie nanosrebrem,
aplikujesz do pracy w tej branzy a nie masz pojecia o
prostych metodach syntezy nanoAg? Mozesz mi to
wytlumaczyc. Oczywiscie najlepiej domagac sie
odnosnikow, opisu patentow, literatury ... a moze bys
z laski swojej sam poszukal? Chyba masz w tym jakies
doswiadczenie.

Na przyszlosc - tytul nie ma w tym przypadku zadnego
znaczenia. Dyletanctwo bedzie dyletanctwem,
niezaleznie czy powie to uliczny zul czy noblista.

Z powazaniem

Jurek Peszke

Jerzy (George) Peszke Ph. D.
Depatment of Organic Chemistry