Re: pomoc w rozwiazaniu

Autor: Michal Sobkowski <msob_at_ibch.poznan.pl>
Data: Thu 22 Feb 2007 - 14:01:24 MET

At 13:21 2007-02-22 +0100, you wrote:

>A jesli ktos zrobił to zadanie a przesłał tylko po to aby sie upewnić, bo
>takie zadania robiło się milion lat temu,
To ten ktoś powinien to napisać! Wraz ze swoją propozycją rozwiązania. Ja
bardzo chętnie pomagam - pod warunkiem, że widzę wkład własnej pracy
pytającego.

>no ale oczywiście naturą ludzką jest to że można podrwić z czegoś prostego.
Nie zauważyłem, żeby ktoś tu drwił z czegokolwiek!

>Nierozumiem jednej kwestii, kiedy zadaję trudne pytanie nikt nie udziela
>na nie odpowiedzi,
Na jakie pytanie nie dostałaś odpowiedzi? Zerknąłem do archiwum i nie
wydaje mi się, aby jakiś twój problem został kiedyś zignorowany.

>zadaję pytanie proste - dyskusja ogromna.
Ewinko111, po prostu dostałaś
a) wędkę,
b) rybę,
a potem wymieniliśmy z Michałem poglądy, co jest tu właściwsze. Do ogromnej
dyskusji to jeszcze długa droga! :-)

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań