Re: Kula całkująca

Autor: Sebastian Żywicki <zywicki_at_tz.ar.szczecin.pl>
Data: Mon 12 Feb 2007 - 08:25:27 MET

> Czy chodzi o element nazwany w oryginale "integrating sphere"?
> Jeśli tak to mam więcej informacji
> Pozdrawiam
> AB

Witaj Arturze,
mogę tylko podejrzewać widząc nazwę, że to ten właśnie element.
Będę zobowiązany jeżeli uznasz podzielenie się ze mną posiadanymi
materiałami, za naturalny, ludzki akt miłosierdzia.
Zaraz zresztą przetestuję tą podpowiedź w wyszukiwarce.

Często łapię się na wpadaniu w deprechę, w przypadku pojawiania się nowych
haseł, których nie mogę (nie potrafię) znaleźć w internecie lub w swojej
biblioteczce.

Tutaj podziękowania również dla MDG, który bardzo szlachetnie uczynił,
pochylając się nad moją niewiedzą !!!
Pozdrawiam wszystkich
Sebastian