Re: Kula całkująca

Autor: Michael Greyangel <degrey_at_wp.pl>
Data: Fri 09 Feb 2007 - 14:05:50 MET

> dowiedział.... A zapewne nie tylko ja...
>
> Marek Schmidt

Skany są formą elektronicznego powielania. Powielanie części utworu lub jego całości nie jest zgodne z prawem autorskim a zostały one zastrzeżone. Nie chcę więc zamieszczać na ogólnym forum tego typu materiałów dla swojego dobra. Podałem już gdzie należy szukać tych informacji a to chyba jest forma pomocy. Wszyscy zainteresowani w celach edukacyjnych nie zaś komercyjnych mogą spytać osobiście.

Pozdrawiam
MdG

Zobacz gwiazdy ekranu złapane przez obiektyw!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fobiektyw.html&sid=1014