Odp: Kula całkująca

Autor: Michael Greyangel <degrey_at_wp.pl>
Data: Thu 08 Feb 2007 - 14:30:12 MET

Dnia 8-02-2007 o godz. 13:39 Sebastian Żywicki napisał(a):
> Witam
> czy ktoś z Was spotkał się (fizycznie) z kulą całkującą w
> spektrofotometrze?
> Nie mogę nigdzie znaleźć zasady działania i budowy.
>
> Pozdrawiam
> Sebastian

Zetknąłem się, uczestniczyłem w badaniach tkanin przy pomocy (met odbiciowa). Ale informacje Możesz mieć dopiero jutro.

Pozdrawiam
MdG

Nominowany do Oscara za najlepszą rolę męską Will Smith
jako samotny ojciec nie poddający się losowi.
W POGONI ZA SZCZĘŚCIEM - w kinach od 9 lutego!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fwpogoni.html&sid=1009