Prosba o ocene programow

Autor: <programowaniepc_at_interia.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 18:51:30 MET

Witam serdecznie wszystkich forumowiczow.

Jestem chemikiem-amatorem. W liceum zdobylem tytul laureata Konkursu Chemicznego Polski Polnocnej.
Posiadalem w domu male laboratorium. Glownie bawilem sie elektroliza i nitrowaniem ;)
Od kilku lat pracuje jako programista. W domu stworzylem kilka malych programikow
(kalkulator mas molowych, program do przeliczania stezen i inne), ktore mam nadzieje
sie komus przydadza. Mozna je pobrac ze stron:

http://www.programowaniepc.pl/program_masy_molowe.php
http://www.programowaniepc.pl/przeliczanie_stezen.php

W zwiazku z tym prosze Szanownych Forumowiczow o przetestowanie
i ocene moich programow. Bede bardzo wdzieczny.

Pozdrawiam
Marcin

Tez tak potrafisz? - zobacz >> http://link.interia.pl/f19ec