Re: korekta twardości wody

Autor: Adrian Siemieniak <sauron_at_rpg.pl>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 13:11:11 MET

edward.wilk@neostrada.pl napisał(a):
> Jest to piwo "Wschowskie" - niepasteryzowane o parametrach
> 12*Plato(ekstraktu)
> do 5,7% alkoholu,
> Zapraszamy do naszego browaru w Nowej Wsi koło Wschowy.
> Na miejscu można zdegustować.

A tak moze z innej beczki - dlaczego akurat taki poziom alkoholu
a nie mniejszy - w sensie takie zakladasz oczekiwania odbiorcy, tak
wychodzi z procesu etc? (ja osobiscie lubie jak piwo ma w okolicach 4%
:)) - a w polsce to jak na lekarstwo jakies 4,7% etc).

Adrian (Sauron) Siemieniak    /~//_      .. Who can destroy The Thing,
sauron(at)rpg.pl             / //__\      controls The Thing ... (DUNE)